3 seconds

 

December 9th, 2017, 2:01 pm

So... Dawn CAN use TM 15 on the comic page.




  average rating: None post comment

I learned about text effects, and like, used some, cause it was so cool.
Pinkeevee222, December 9th, 2017, 2:38 pm Reply
Advertisement, December 15th, 2017, 7:22 pm Reply

Damn. Dawn scary.
... @LittleMoons: I agree
Okay then, I guess Dawn DOES know about Dusk’s fourth wall abilities.
Beautiful Comic! Thanks for inspiring me to start my own comic series over a year ago. Once I get acquainted well with digital art, maybe one day I'll be over my own page!
Wow Welp I'll be scared down to bone. Don't mess with dawn!!
@Meshoy: he also looked confident at first the BAMM IN YOUR FACE
Flame dodge
oml dusk is dead
@Flareon1: omg I know wut will happen now that dawn has broken the fourth wall
@Luna_the_absol:3: :O TELL ME
@Flareon1: she will jump through the whole and beat the crap out of dusk
@Flareon1: she will jump through the whole and beat the crap out of dusk
OMG SHES ON A RAMPAGE RUN FOR YOUR LIVES
Hey Pinkeevee what is your favorite eeveelution(s)? Mine is (of course read my name)Umbreon
Wow all hail TM15
Umreon da best @UmbreonMaster: Umbreon is smacklicoicus
whatever happens spare the cactus!
lupita is still recovering from blizz
I would listen to dawn from now on so she dont kill me still im in shock
I woill listen to dawn from now on shes scary than yandere chan
I shall now attempt an impression of Dawn. Ahem. "3... 2... 1... HYPER... BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAM!!!!!!!!!!!!!!"
Ok nothing makes sense anymore
@Silvertheumbreon: I know wut happened to drunk dusk
@Silvertheumbreon: grape juice go BOOM
@Luna_the_absol:3: that was a comic made by someone else a while ago, it’s not a part of the plot
@Silver the Eevee: oh be quit ya butler
@Luna_the_absol:3: No, part of my job is to inform those under my care
@Silver the Eevee: well I'm not so shut up shortie
@Luna_the_absol:3: you’re on this comment section and thus you’re under my care
@Silver the Eevee: I'm under no ones care I'm a loner *gets in battle stand*
@Luna_the_absol:3: meh, I’ll still bring you tea
@Silver the Eevee: you wimp stand up and fight me like a man or are u chicken
@Luna_the_absol:3: no, it’s just that rp is illegal, and this is crossing beyond conversation to rp
@Silver the Eevee: this is a comment section no one cares wut we do
@Luna_the_absol:3: no. It has rules. It’s Tina’s comment section and she don’t want no rp
@Silver the Eevee: well then I'm going to take that as a surrender to me Ha
@Luna_the_absol:3: ^^;; Uh... Plz don't fight, thx
@Pinkeevee222: don't witty I killed him in my comments in my comic soooo now he's a ghost and haunts juice
@Luna_the_absol:3: NO he will not take meh orange juice >:<
@Luna_the_absol:3:don't be rUde
@Rainbow eevee: me rude never why does every single person call me rude . I'm just very territorial of my comments
They broke the border of the comic and bow the color or whatever is fading. But what about the juice thing
@Silvertheumbreon: the juice thing is over dead story its a done deal it shall no longer exit in this timeline its dead DEAD
@Flareon1: k
@Silvertheumbreon: im still alive and i got my orange juice back
Dusk's poor fluffy ears got singed! :c

The rest of his body is next though. :c
@cccviper653: are Umbreon ears fluffy? They look more sleek than anything
The most terrifying thing ever, counting to three
@Silver the Eevee: wut about angry dawn
@Luna_the_absol:3: nope, counting to three is worse
@Silver the Eevee: even Annabelle
@Luna_the_absol:3: hey i think i came up with the perfect thing for your comic cover
@Flareon1: thanks send it to me by email, Luna.the.absol.876@gmail.com
@Luna_the_absol:3: ok i shall do it once i get done with it
@Flareon1: could have it by 11:00
@Flareon1: could have it by 11:00
@Silver the Eevee: even Annabelle
@Luna_the_absol:3: Norp, counting to three
@Luna_the_absol:3: OMG I HATE ANNABELLE
@Flareon1: me too but that eevee thinks counting to three is worse
@Flareon1: me too but that eevee thinks counting to three is worse
@Flareon1: wut kind of sick jerk thinks that
@Flareon1: shall we deal with him through murder
@Luna_the_absol:3: no dont kill anyone today
@Flareon1: man *throws all murder weapons away* so now wut can I at least wound him
@Luna_the_absol:3: no not today
@Flareon1: *walks over to flareon1* *kicks and slaps* every day is a day for violence
@Luna_the_absol:3: *falls over*
@Flareon1: oops flyz away
@Luna_the_absol:3: *gets up* ooo i still have my orange juice *drinks orange juice* yum
@Flareon1: flyz back (mega evolves) I thought I killed you *knocks juice out of paws*
@Luna_the_absol:3: O.O d-dont you li-ike the p-picture I-i dr-drew you
@Flareon1: yes I do I like it
I'm crying at Blizz's arm and hand in the last panel LOL
@Skylar101: omg XD
Hey guys There has been a lot of Spam and roleplay lately let's try to keep the comments below 900+ like on a certain page (I wonder witch page that is) OK?
@Skylar101: i think it was the last page before this one. I wasn't meaning to spam and i know i wasn't roleplaying but ok
is better dont make dawn get mad dusk
@eeveelutions lover: yeah
Oml Lol Dawn is so scary. She may be younger than Dusk, but boy is she more superior right now...
@KittiesGoMeow<3: that’s because the trainer used her
Oh wow... @Pinkeevee222 Looking back from your first comic and the latest... I must say, you've improved alot! Love your comics!
0.0! dawn almost KILLED her brother! die dawn!!!!!!!!!!!!!!!

throws dawn into the sun

gives dusk a giant candy bar and pets his head

glares at blizz
@Dusk's Fan Girl: shhhhh!!!!!!!! it's ok you poor thing

Dusk: prrrrrrrrrrrrrrrr

me: :) your too cute
@Dusk's Fan Girl: why are you staring at blizz
@Dusk's Fan Girl: Uh... If Dawn dies, Dusk would be super super sad.
@Pinkeevee222: I agree.Also I'm just curious why doesn't eve evolve into a sylveon
You just had to go there didn't you pinkeevee222,You just had to... If you don't know what I'm talking about study the panel where Dawn is firing her lazer...
Pinkeevee222 makes dusk seem like the bag guy. they bullied him into spending alot of money on a computer! he got a bad one. so?! leave him be!
@Dusk's Fan Girl:

* pets dusk again *

* mutters : too cute * * smiles *
@comboy 32: Well, I believe in realistic physics on that part of Dawn's body.
@Pinkeevee222: and only Dawn’s body? Makes sense she’s the only one currently with ‘Them’. I’m trying to be child.
@comboy 32: Dawn is the only character that is part furry. Why is Dawn part furry? idk, ask Harmony.
"Boing"
soooo that's what hyper beam look's like and dawn can break the 4th wall also what's the trainer's name and what's blizz gonna do with hyper beam

ps (insert sad music here) rip dusk
murdered by his sister dawn
2014-2017
@Kratos: Hyperbeam has been used by Dawn before, lol. The trainer's name is Tina, and Dawn is going to take hyperbeam away from him later.
@Pinkeevee222: Lol i'm stupid also what comic is it and who Is YOUR favorite character Pinkeevee22
Ps why the triple 2
dusk looks so happy in the first panel
RUN DUSK RUN RUN AWAY YOU GRAPE JUICE LOVING UMBREON
I can't say that without laughing


plz reply
LOL
omg OMG WOW Dawn missed
.)----(. What's the point of the "boing" text right on panel 5? D:
@YellowCat200: umm... i wouldnt want an explanation for it if i were you
Welp I just read the comic so far till here, -tries to steal the TM without getting noticed- It seems like Dawn knows what to do
So now what
rip dusk
dawn is going to kill him
It happened to be my birthday :D
@Rainbow eevee: HAPPY BIRTHDAY!
@Flareon1: ty!:D
@Rainbow eevee: your welcome
The way Dusk looks out of the first panel..... HES BEING SASSY!!!!!
Well dusk is dead lol.
Wow RIP dusk
LOL
Did I comment on the last comic? No? Oh well, the moments past.
Lil' brother: I'm just wondering. How did this escalate?
Me:Well, it all started.... When you we're born..
Dusk, you're gonna have a bad time.
Sheesh Sheesh Dawn is really mad at Dusk
Ya know glaceon can learn hyper bean too, right?
@VaporeonLord: no i dont think that he can use stuff that has anything to do with tm's
lol And the intense anime side of Dawn has been released! .... its great 030
Fire me Dawn. GURL HOLD MAH EARRINGS
:random user: ohhhh~ diamond,:runs with earrings while there is a epic staring contest between Midnight the Umbreon and Dawn:
Hold my beer Now that the tittle pun is outta the way how does the 4th(?) wall break from a hyper beam? Also don’t give someone else the tm espeon bad idea
;_;
Oh my arceus, the 5th panel XD I'm dying
Suggestion It would be pretty awesome if there was like, an Eevee- preferably male- that had TM68-
Giga Impact, and he could be the archnemesis of Dawn.
@OceanPeppermint: Lol
boing
people please stop pointing out the boing
@Flareon1: I do what I want, and I wish to comment about "BOING"
@Ech: fine
@Pinkeevee222: when Dawn falls hahaha get it? Anyway that was my pun. YASSSZZZZZ DAWN GO GET HIM!!!!
@Eliza: ...........
@Eliza: And Peggy
Does every attack that follows from the mouth result in cross eyes? That's funnyXD
i think im scared of dawn now @Pinkeevee222: she will dominate all
Type advantage @calthedestoyer: I mean if your a ghost type… or better yet a sableye or spiritomb
"Boing"?
@Guest: dont ask
@Flareon1: what is your youtub
@Minokyu: Hend105
ok @Flareon1:
Dusk be like,”I am not throwing away my shot,” Dawn be like,”DIE,”
Dusk is like kill cactus not meee
did dawn hit him?
Dusk in the beginning was like nah
... Why is dawn salty??? :(
@StupidShortEeveeComicFan1: first, the computer, then, Dusk didn't listen to her.
Yeeeee @Pinkeevee222: Amazballs
This is Dusk abuse
Ohhh, We settn up for a massive off screen brawl! This will be fun
Did dawn actually fired her lazers???
YOU CAN DO IT DAWN JUST KILL HIM ALREADY WILL YA? Call sonic exe or mewtwo or giratina or an ultra beast from Pokémon sun, moon, ultra sun, or ultra moon if you have to because Dusk NEEDS TO DIE
@Guest: Ok SO Just Calm Down Dusk doesnt deserve 2 die (not yet at least)
Ok wow Dawn is strong and scary. Dusk what were you thining.
Wait, if Dusk went through the fourth wall, but Dawn had to break it, does that mean Dusk is stronger than Dawn?
@Tyler: No, He can just phase through it, some how
Holy cream cheese, hyper beam can break the fourth wall. Everybody run!
We all best hope Blizz doesn't know how to use that there TM15. We already have one "part furry" with it.
Can Dusk learn TM68? If he could, he could literally diss Dawn and get away with it.
DID YOU HAVE TO MAKE HER B00B GO BOING???
... @what the heck: ...... keep it appropriate please
@Rainbow eevee: well it was inapropiate in the first place
@what the heck: No, buuuttt, It is funny, lol
@what the heck: make it go boing
I smell genocide sans fight style or DBZ fight style... Everyone protect the comments section ‘cuz this fight will break more than the fourth wall, but the entire website as well. Also hyper beam doesn’t have to come out of the mouth, gaster blasters and that kamehameha DBZ rip-off are options as well. Also dusk, I got a question for you: do you think that even the stupidest person can make a change? Well here’s a better question: Do you really wanna have a *BAD TIME*? Because if you make one more mistake you are NOT gonna like what happens next.
i love the sylveon in the header <3<3
imma firin my lazor BWAAAA
@GlacierLoyalty: BWAAAAAAAAA I vomit rainbows BWAAAAAAAAA BWAAAAAAAAA and death for dusk may he rest in peices MWHAHAHAHAHAHA MWHAHAHAHAHAHA MWHAHAHAHAHAHAMWHAHAHAHAHAHA MWHAHAHAHAHAHA MWHAHAHAHAHAHA
dusk is sitting on thin air! kewl


By the way, dusk in the first panel is the cutest thing ever, for some reason :/
So um... The "bump" went boing
the effect @pinkeevee22 i love it how you added the boob effect XD jk
Lol dusk is dead I have nothing else to say but dusk is DDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BREAK @BlackstealYT105: your comment can reach dusk!
Blizz in the last panel looks a lot like sosig from chook and soisig
Wait one minute what if the blast makes its way to eevee academy run students run!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun for ur lives
@Luna_the_absol:3: omg XD
@Flareon1: wut if it hits all da boxes and everyone dies and harmony makes a whole not her generation and dere is another new eeveevultion
@Luna_the_absol:3: .............wut
@Flareon1: im just going on in a weird story line that has more eeveelutions in it and rainbows
@Luna_the_absol:3: omg XD
@Flareon1: I'll probably make a fakeon
@Luna_the_absol:3: omg! that would be perfect
@Flareon1: it's a eevee fused with an absol heheheheheheheheh
@Luna_the_absol:3: oml XD
@Flareon1: jk is not gonna happen cause I don got time soooo sorry
@Luna_the_absol:3: it's ok
Hey pink eevee I wish you were my sis cauz I'm a shiny eevee! :3
ololol @Pinkeevee222: lol okay that is funny i cant wait for the next comic. also who is your fav character? mine is dusk.
can you make a comic with all de' gals' having a "BOING" party? I would laugh my head of!
PLZ MAKE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DUSK WHERE IS YOU COOL SELF IS LOCKED AWAY OR IS HE GONE FROM YOUR BODY no seriously where is he
Plus is there a sylveon is the main chapters like with Dusk,Blizz, and Dawn.if so make a comic on him plz
Um... How can mmmmmmmmmmmmyyyyyyyyyyyyyy comment reach dusk lololololol XD
@BlackstealYT105: because u made da words go out of da box. Like dis aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiioiiaiaiaaa aiaiaiaiaiaiaidjrhrjidhriaiaiaiaiaiaiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dang it didn't work
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiioiiaiaia aaaiaiaiaiaiaiaidjrhrjidhriaiaiaiaiaiaiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
The revolution of dusks death never forgotten XD
Waiiit... In a past comic, didn't one of the alt texts say that Blizz enjoys breaking the 4th wall?
Why not now?
Dusk is freaking dddddddddeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaddddddddddd may he rest in a pile of ashes. I'll prepare a funeral
@Luna_the_absol:3: WOO HAHA MY WORDS WENT OUT OF DA BOX dusk got meh message bye got to go to school now
@Flareon1: shut up i did before as blueeevee36 and it weby through ze wall
@Luna_the_absol:3: .....YOU'VE BEEN LLOOKING ALL SHINY XD sorry im singing a song
message going to dusk
you'regonnadieyourgonnadieyouregonnadieyourgonnadieyouregonnadieyourgonnadieyouregonnadi eyouregonnadieyourgonnadie
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa
haha it worked dusk grab on i shall pull u to saftey
WOW. She actually did It!
I'm done Off I am don't I'ma trying to fire out my lazor

post comment

Quantcast